Отримання пенсій, пільг, житлових субсидій та соціальних страхових виплат через банківські установи є зручним, простим і безпечним способом. Використання банківських сервісів дозволяє отримати доступ до особистого грошового потоку в зручний спосіб, а також забезпечує захист і безпеку фінансового стану. Більше того, це дозволяє ефективно використовувати різноманітні фінансові послуги, такі як електронні перекази, оплата рахунків тощо.
Щорічно Пенсійний фонд України визначає перелік банків, які можуть надавати послуги по виплаті коштів та вибирає для співпраці надійні банківські установи з відмінною репутацією та системами безпеки, щоб забезпечити захист фінансового благополуччя.
За умовами Пенсійного фонду України відкриття та обслуговування рахунку в банку є безкоштовним.
Обираючи банк в якому особа планує отримувати свої виплати, необхідно звернути увагу на: наявність відділення, яке розміщується близько до постійного місця проживання/перебування та банкоматів, а також банків-партнерів, у банкоматах яких теж можна безкоштовно знімати готівку з картки.
Переваги отримання виплат через банківські установи:
– відсутність черг;
– можливість отримання готівки в будь-який зручний для громадян час (24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу банкоматів);
– зняття з поточного рахунку, як усієї зарахованої суми, так і її частини, а на залишок коштів банком нараховуватимуться відповідні відсотки у порядку й розмірах, зазначених у договорі;
– можливість розраховуватися пластиковою карткою, через Google Pay/Apple Pay за товари та послуги, здійснювати оплату комунальних послуг тощо;
– банківські установи надають велику кількість послуг, серед яких СМС-інформування. При поступленні коштів на картковий рахунок банк повідомляє особу СМС-повідомленням на особистий мобільний номер телефону;
– можливість дати банку розпорядження регулярно робити платежі з рахунку, оплачуючи в такий спосіб комунальні та інші послуги, а також робити регулярні перекази на будь-який інший рахунок;
– можливість оформлення доручення на отримання коштів.
Для оформлення рахунку в банку, який уповноважений Пенсійним фондом України виплачувати пенсії, пільги та житлові субсидії, соціальні страхові виплати клієнтам через рахунки, які відкриті в цьому банку, необхідно подати наступні документи: оригінал паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду платника податків. Після чого подати заяву до органу Пенсійного фонду України, за місцем проживання/перебування, з інформацією про реквізити карткового рахунку для подальшого перерахування виплат.
За бажанням особа може перейти на обслуговування з одного банку в інший, який для нього є більш зручним. Для цього необхідно звернутися до відділення банку, в якому була оформлена пластикова карта і письмово повідомити банк про закриття карткового рахунку і відкрити його в іншому банку.
Головне управління Пенсійного фонду в Тернопільській області співпрацює із 25 банками, які здійснюють свою діяльність на території області: ПАТ КБ «ПриватБанк», ВАТ «Державний ощадний банк», ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», ПАТ «Укргазбанк», ПАТ «Альфа-Банк», ПАТ «УкрСиббанк», ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України», ПАТ «Перший український Міжнародний банк», ПАТ «Акцент Банк», ПАТ «Кредобанк», ПАТ «Ідея Банк», ПАТ АКБ «Банк Львів», АТ «ОТП Банк», ПАТ «АК «РАДАБАНК», АТ «ТАСкомбанк», ПАТ «Креді-Агріколь Банк», ПАТ «Юнекс», ПАТ «Південний», ПАТ КБ «Правекс-банк», ПАТ «КБ «Акорд Банк», ПАТ «Банк Альянс», ПАТ «КБ ГЛОБУС», ПАТ «МТБ Банк», АТ «КОМІНБАНК», АТ «Універсал Банк».